۲۰ کاروان از همدان به حج تمتع اعزام می شوند

به گزارش غرب ایران ؛ رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان گفت: امسال ۲ هزار و ۹۳۵ زائر در قالب ۲۰ کاروان حج تمتع از استان همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

محسن ساغرچی رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان با اشاره به سفر عظیم حج گفت: این سفر یک سفر گروهی بوده و باید زائران عزیز مهارت زندگی جمعی و گروهی را با تمرین در خود پرورش دهند.

رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان با اشاره به قوانین و مقررات و همچنین محدودیت‌های کشور عربستان افزود: همه ما در این کشور میهمان بوده و باید قوانین و مقررات عربستان را رعایت کنیم و به اتباع دیگر کشور‌ها احترام بگذاریم.

وی با اشاره به اجاره ۸۰ هتل در مکه مکرمه و ۲۰ هتل در مدینه منوره اظهار داشت:هتل‌های اجاره شده توسط سازمان حج وزیارت و زیر نظر کارکنان مسکن اجاره شده و برای تمامی هتل‌های مکه سرویس ایاب و ذهاب پیش بینی شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان بابیان اینکه امسال تعداد حجاج بیت‌الله الحرام نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است، افزود: در صورت تأیید جدول پرواز از سوی عربستان، اعزام اولین کاروان از استان در ۲ مردادماه آغاز و تا ۹ مرداد ادامه خواهد داشت.

ساغرچی یادآورشد: تمام کاروان‌های استان همدان مدینه بعد بوده و بعد از انجام مناسک زائران به مدینه منوره اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بازگشت حجاج از سرزمین وحی ۸ الی ۱۳ شهریورماه انجام گیرد، ابراز کرد: زمان بازگشت اولین کاروان از حجاج همدانی، ۸ شهریورماه است.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *