معرفی صنایع برتر همدان

به گزارش غرب ایران ؛ مدیرکل استاندارد همدان از آغاز فرایند شناسایی واحدهای تولیدی و خدماتی برتر استان خبر داد و گفت: صاحبان این واحدها تا ۱۵ تیرماه مستندات خود را برای ارزیابی و پایش در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد بارگذاری کنند.

محمد مددی اظهار داشت: استمرار پروانه استاندارد، گواهینامه های ایزو ۹۰۰۰ و ۱۴۰۰۰، شرکت در فعالیت های آموزشی، مدیر کنترل کیفی، بهره مندی از بخش تحقیق و توسعه (R&D)، مشارکت در تدوین و تجدید استاندارد های ملی و بین المللی، صادرات، میزان فعالیتهای آموزشی و رعایت معیار مصرف انرژی از عوامل ارزیابی واحدهای تولیدی و خدماتی است.

وی حداقل امتیاز برای انتخاب واحدهای تولیدی نمونه در مقطع استانی را ۶۰ اعلام کرد و گفت: واحدهایی که بتوانند امتیاز بیشتری کسب کنند در مرحله ملی شرکت داده می شوند.

مددی با اشاره به سال رونق تولید گفت: طرح انتخاب واحدهای برتر در تشویق و ترغیب تولید کنندگان به استاندارد سازی فرآورده ها و کیفیت بخشی محصولات داخلی بسیار موثر است.

مدیرکل استاندارد همدان با بیان اینکه ۵۵۵ واحد صنعتی و خدماتی در استان مشمول استاندارد اجباری هستند افزود: این واحدها ۷۹۲ نوع کالا و خدمات ارائه می دهند و می توانند در این طرح شرکت کنند.

این مسئول تاکید کرد: متقاضیان تا ۱۵ تیرماه به سامانه نظارت بر اجرای استاندارد به نشانی isom.isiri.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست انتخاب واحد نمونه و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

به گفته وی واحدهای نمونه مهرماه امسال در هفته استاندارد معرفی و تجلیل می شوند.

سال گذشته هفت واحد صنعتی و خدماتی و ۲ مدیر کنترل کیفی نمونه معرفی و تجلیل شدند.

 

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *