کشتی‌گیران همدان مقام سوم مسابقات چندجانبه را کسب کردند

سخنگوی هیأت کشتی استان همدان از کسب مقام سوم کشور در رقابت‌های ۹جانبه کشتی آزاد توسط کشتی‌گیران همدانی خبر داد.

یاسر نصرتی اظهار کرد: رقابت‌های ۹ جانبه کشتی آزاد یادواره زنده‌یاد تورج لارودی کارشناس و خبرنگار مطرح کشتی کشور روز گذشته با حضور تیم‌های ملی کشتی آزاد جوانان با نام‌های زنده‌یاد سهیل پرسته و زنده‌یاد سید علی موسوی کشتی‌گیران فقید گیلانی برگزار شد.

وی ادامه داد: این دور از رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از استان‌های تهران، مازندران، خراسان رضوی، البرز، لرستان و همدان در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که در این مسابقات تیم کشتی همدان موفق به کسب مقام سوم این رقابت‌ها شد.

سخنگوی هیأت کشتی استان همدان ادامه داد: پس از برگزاری مسابقات مقدماتی تیم‌های زنده‌یادان سهیل پرسته و سیدعلی موسوی به عنوان تیم های اول گروه‌های الف و ب به دیدار فینال این رقابت‌ها راه یافتند اما با صلاحدید کادر فنی این دیدار تنها در دو وزن برگزار شد.

وی افزود: در دیدار رده‌بندی که بین تیم‌های همدان و تهران برگزار شد، تیم استان همدان با نتیجه پنج بر پنج و امتیاز مثبت ۲۰ به ۱۹ مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت و مقام سوم را کسب کرد.

نصرتی خاطرنشان کرد:کشتی همدان سال‌ها بود که طعم پیروزی بر تیمی چون مازندران را از یاد برده بود که در مسابقات اخیر با همدلی و وحدت این مهم صورت گرفت.

وی افزود: سطح مسابقات به نسبت بالا بود در حدی که محمد طلایی سرمربی تیم ملی جوانان چندین مهره اصلی تیم ملی را از این مسابقات انتخاب کرد.

سخنگوی هیات کشتی استان همدان گفت: تیم استان همدان که در آخرین زمان با رایزنی ریاست هیات مجوز ورود را گرفت با ترکیبی از تیم جوانان، امید و بزرگسالان در این مسابقات شرکت کرد.

وی گفت: فاصله کشتی ما با دهه‌های گذسته بسیار است اما این راه نیازمند همت و تلاش همه دست اندرکاران کشتی استان است.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا

غرب ایران - راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *