آغاز نام‌نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر همدان

به گزارش غرب ایران ؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از آغاز مهلت نام‌نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان، احمد توصیفیان اظهار کرد: صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند تا ۳۱ تیرماه می‌توانند در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ثبت‌نام کنند.

وی گفت: مشمولان این جشنواره بنگاه‌های غیر دولتی، تمام بنگاه‌های کسب و کار بدون محدودیت در اندازه (خرد، کوچک، متوسط و بزرگ)، بنگاه های کسب و کار که قبل از سال ۹۳ تاسیس شده باشند، هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان افزود: بنگاه متقاضی نباید طی دو سال اخیر(سال ۹۵ و ۹۶) به عنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی در جشنواره کارآفرینان برتر انتخاب شده باشد.

وی شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر کشور و معرفی آنها به عنوان الگو به آحاد مردم بویژه جوانان، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

توصیفیان با تاکید بر اینکه تمام مراحل ثبت نام جشنواره به صورت اینترنتی بوده و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرستانهای تابعه از پذیرش هرگونه فرم و مستند به صورت دستی معذور هستند خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان ثبت نام در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی همدان یا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی گفت: نام‌نویسی در جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از اوایل خرداد آغاز شده و کارآفرینان می‌توانند تا ۳۱ تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت‌نام، تکمیل فرم‌های مربوط و ارسال مستندات اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از جمله دستاوردهای برگزاری این جشنواره را تشکیل کانون کارآفرینی در استان و مشارکت آنان با نهادهای اجرایی به عنوان اتاق فکر کارآفرینی استان ها اعلام کرد که نتایج موثری در توسعه کارآفرینی در مناطق مختلف کشور به همراه دارد.

گفتنی است بنگاه‌های اقتصادی غیر دولتی که حداکثر ۱۵ درصد از سهام آنها متعلق به نهادها، شرکت های دولتی یا عمومی باشد و تمام نگاه‌های اقتصادی در اندازه کوچک، متوسط و بزرگ که از سال ۹۳ تاکنون با تکیه بر نوآوری به رشد بالا در فروشش عملیاتی و اشتغال دست یافته اند؛ مشمول ثبت نام در جشنواره هستند.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا

غرب ایران - راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *