تیرانداز همدانی به مسابقات جام جهانی مونیخ می رود

به گزارش غرب ایران ؛ رییس هیات تیراندازی همدان گفت: مینا قربانی تیرانداز مستعد همدانی جواز حضور در مسابقات جام جهانی مونیخ آلمان را کسب کرد.

ناصر محمودی اظهار داشت: رقابتهای تیراندازی جام جهانی مونیخ و کسب سهمیه بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از سه تا ۱۰ خرداد ماه جاری در کشور آلمان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: قربانی با حضور موفق در اردوی تمرینی و انتخابی تیم های ملی تیراندازی کشورمان توانست بار دیگر حضور در میادین مهم بین المللی را تجربه کند.
محمودی خاطرنشان کرد: این مسابقات سومین جام جهانی تیراندازی در سال ۲۰۱۹ به شمار می رود که با حضور بیش از ۵۰۰ ورزشکار از سراسر جهان برگزار می شود و تیم ملی ایران با ۱۵ ورزشکار در این رقابت ها حضور خواهد داشت.
وی افزود: قربانی قرار است در رشته تپانچه با حریفان جهانی خود در این رقابت ها پیکار کند.
رییس هیات تیراندازی همدان بیان کرد: امیدواریم این بانوی مستعد همدانی بتواند با درخشش در رقابت های جام جهانی به سهمیه المپیک برسد.
وی گفت: به هر حال حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری به شمار می رود و مینا قربانی با تمرین منظم و موفقیت در اردوهای تیم ملی شانس کسب مدال را دارد.
محمودی یادآور شد: مینا قربانی در ماه های اخیر سخت تلاش کرده و از بهترین های تیراندازهای همدان به شمار می رود.
وی اضافه کرد: برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ چند رویداد مهم بین المللی را در پیش داریم و امیدوارم این ملی پوش تیراندازی همدان بتواند سهمیه کسب کند.
تیم ملی تیراندازی کشورمان در ۲ گروه، ۲۷ اردیبهشت ماه و دوم خرداد ماه امسال تهران را به مقصد مونیخ ترک خواهد کرد.
همدان یکی از قطب های اصلی تیراندازی کشور است و هم اینک ۵۰۰ ورزشکار در رشته تیراندازی در این استان فعالیت دارند.

انتهای پیام /ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *