نمایشگاه عکس یاد ایام در همدان افتتاح شد

به گزارش غرب ایران ، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از افتتاح نمایشگاه عکس یاد ایام در فرهنگسرای پرواز این شهر خبرداد.

سعید خوشبخت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: ایننمایشگاه با همکاری و مشارکت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از امروز آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه یاد ایام نمایشگاهی از مجموعه اسناد و عکس‌های تاریخی همدان است اظهار داشت: در این نمایشگاه بخشی از تاریخ اجتماعی همدان برای عموم شهروندان به صورت مستند به نمایش گذاشته می‌شود.

خوشبخت ازعموم شهروندان به خصوص تاریخ پژوهان و مجموعه داران استان خواست: اسناد، عکس‌ها و کتاب‌های خطی که هریک بخش مهمی از تاریخ این استان و کشور است را به منظور حفظ و نگهداری صحیح آنها، به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مدیریت غرب کشور اهدا کنند.

گفتنی است ؛ شهروندان می‌توانند در ساعت‌های ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ از این نمایشگاه در فرهنگسرای پرواز واقع در اعتمادیه، پارک پرواز بازدید کنند.
انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *