سامانه بارشی سرد در راه استان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، محمد حسن باقری شکیب افزود: با ورود این سامانه بارشی، شنبه شب و روز یکشنبه آینده بارش خفیف برف در اکثر نقاط پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری طی ساعاتی از ظهر فردا وزش باد شدید در برخی از نقاط پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به تغییرات دمایی گفت: دمای روزانه تا روز شنبه بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد و دمای کمینه تغییر محسوسی نداریم اما از روز یکشنبه به بعد با کاهش محسوس دما روبرو هستیم.

باقری شکیب اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در نهاوند با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در گل تپه با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

رقابت ۲۳ هزار و ۸۸۰ داوطلب ورود به دانشگاه‌ در همدان

غرب ایران- نماینده عالی سازمان سنجش در استان همدان گفت: رقابت ۲۳ هزار و ۸۸۰ داوطلب ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در ۱۷ حوزه امتحانی از ۱۰ شهرستان این استان، از امروز(پنجشنبه) همزمان با سراسر کشور در گروه آموزشی ریاضی آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *