الحاق پهپادهای راهبردی به سازمان رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، آیین الحاق انبوهی از پهپادهای راهبردی رزمی، شناسایی، انهدامی و راداری طراحی و تولیدشده توسط وزارت دفاع و همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

در این مراسم، انواع پهپادهای راهبردی چندمنظوره ابابیل۴، ابابیل۵ با قابلیت اجرای انواع مأموریت‌های شناسایی، مراقبت، جنگ الکترونیک، جمع‌آوری اطلاعات سیگنالی، رزمی، همچنین پهپادهای آرش و باور با قابلیت اجرای مأموریت انهدامی، دوربرد و نقطه‌زن و نیز پهپاد جت کرار با قابلیت اجرای انواع مأموریت‌های هدف، رزمی و رهگیر هوایی به سازمان رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شد.

پهپادهای تحویلی ضمن ارتقا، به سامانه‌های خودحفاظتی و ضدجنگال، ناوبری چندگانه بومی و تسلیحات هوشمند نقطه‌زن تجهیز شده و دارای قابلیت ویژه و روزآمد در بهره‌گیری ترکیبی با سایر سامانه‌های سلاح و عملیات شبکه‌محور هستند.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *