احداث زیرگذر امامزاده عبدالله

 به گزارش غرب ایران ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: با هدف کاهش خطرات ناشی از تردد زائران بقعه امامزاده عبدالله طرح زیرگذر در این منطقه اجرا می شود.

حجت الاسلام محمد کاروند  اظهار داشت: زیرگذر امامزاده عبدالله به صورت پیاده رو و مختص عابران است که با مشارکت شهرداری، سازمان برنامه و بودجه و اوقاف و امور خیریه استان ساخته می شود.
وی با بیان اینکه این طرح به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، افزود: طرح اولیه زیرگذر توسط شهرداری همدان آماده شده و تا ۱۰ روز آینده طرح نهایی ارائه می شود.
حجت الاسلام کاروند این طرح را از خواسته های دیرینه مردم ذکر کرد و گفت: امیدواریم ظرف یکسال آینده زیرگذر به بهره برداری برسد.

طنین قرآن در ۳۵ بقعه شاخص
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان از اعزام ۳۰ مبلغ به امامزاده های استان خبرداد و افزود: علاوه براین مفسران قرآنی نیز به تفسیر آیات الهی می پردازند.
حجت الاسلام کاروند خاطرنشان کرد: در ماه رمضان برنامه جزخوانی قرآن در ۳۵ بقعه شاخص استان با حضور روزه داران اجرا می شود.
وی افزود: باهدف ترویج فرهنگ افطاری ساده، این سنت حسنه در برخی از بقاع شاخص استان اجرا می شود و هم استانی ها می توانند از فیض این برنامه هم بهره مند شوند.

توزیع یک هزار بسته غذایی بین نیازمندان 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان به اجرای نیات واقفان در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در این راستا یک هزار بسته غذایی به ارزش ۲ میلیون ریال در شهرهای همدان و کبودراهنگ بین نیازمندان توزیع می شود.
وی یادآوری کرد: ۳۰۰ کارت هدیه نیز به مستمندان شهر کبودراهنگ بنابر خواسته واقفان اهدا می شود.
حجت الاسلام کاروند از فراهم شدن مقدمات اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم روستایی خبر داد و افزود: شهرستان فامنین در این زمینه در اولویت قرار دارد.
وی به فعالیت های قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه در سالجاری اشاره کرد و گفت: تهیه اطلس قرآنی طرحی تحقیقاتی است که با تصویب شورای عالی قرآنی استان به زودی اجرا می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان اظهار داشت: اطلس قرآنی یک بانک اطلاعاتی جامع است که سند راهبردی برای توسعه فعالیت های این حوزه محسوب می شود.

انتهای پیام /م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *