احداث فاز دوم تصفیه‌خانه آب شهر خرم‌آباد الزامیست

به گزارش غرب ایران، احمدرضا دالوند در جلسه مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب لرستان که با حضور مسؤلین وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور برگزار شد، به کدورت آب در خرم آباد اشاره و اظهار داشت: این یک آزمون برای شناسایی نقاط ضعف و قوت زیرساخت‌های حوزه آب و فاضلاب است.

وی ادامه داد: لازم است با تلاش جهادی نسبت به دریافت اعتبارات کافی برای ارتقای زیرساخت‌های استان در بخش آب اقدام کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم احداث فاز دوم تصفیه خانه آب خرم‌آباد تاکید کرد و گفت: این طرح نیاز به سرعت و برنامه‌ریزی مناسبی دارد، از مسئولین وزارت نیرو انتظار داریم که برای جلوگیری از بروز مشکلات مشابه حتماً در بحث فاز دوم تصفیه خانه آب شهر خرم آباد اهتمام بیشتری داشته باشند.

دالوند، افزود: همچنین در حوزه امکانات و تجهیزات مدیریت بحران از وزارت نیرو انتظار می‌رود مساعدت حداکثری داشته باشند تا در مواقع بحرانی مشکلی برای خدمات ضروری به وجود نیاید.

وی از همراهی و صبوری مردم نجیب خرم آباد در حل مشکل کدورت آب تشکر و قدردانی کرد و با بیان اینکه برای جبران همراهی و همکاری مردم بایستی در بحث توسعه امکانات زیرساختی به ویژه در بخش آب نگاه بیشتری شود، عنوان کرد: از تلاش‌های جهادی مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت آبفای استان طی چند روز اخیر که در کاهش کدورت و خدماتی اضطراری ارائه دادند، قدردانی و تشکر می‌کنیم.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد

غرب ایران -تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۶ سهمیه به مهم‌ترین آوردگاه ورزشی ایران خواهد رفت که البته اسامی نفرات اعزامی به المپیک پاریس باید از سوی کادر فنی اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *