۱۵۰۰ اتاق و کلاس در همدان برای پذیرش فرهنگیان در نوروز ۹۸ آماده می‌شود

به گزارش غرب ایران محمد بداغی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان اظهارداشت: ستاد اسکان فرهنگیان از ۳ اسفند فعالیت خود را آغاز کرده و پذیرش فرهنگیان به طور اینترنتی در حال انجام است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند تا ۲۴ اسفند نسبت به رزرو مکان موردنظر اقدام کنند و پذیرش حضوری هم از ۲۵ اسفند انجام می‌شود.

بداغی بیان کرد: ۱۶۶ فضا در ۱۹ ناحیه و شهرستان استان برای اسکان فرهنگیان پیش‌بینی شده که شامل هزار و ۴۶۵ اتاق می‌شود و در هر شبانه‌روز به طور متوسط امکان پذیرش ۷ هزار و ۶۲۵ نفر وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: این اتاق‌ها در سه نوع ویژه، نوع الف و نوع ب دسته‌بندی شده و نوع ج هم حذف شده است.

بداغی افزود: از بین هزار و ۴۶۵ اتاق ۱۷۲ مورد ویژه، هزار و ۸۱ مورد نوع الف و ۲۱۲ مورد نوع ب هستند که اتاق‌های ویژه ضمن مجهز به فرش، تختخواب، تلویزیون و یخچال است.

وی مطرح کرد: اتاق‌های نوع الف هم مجهز به فرش، یخچال و تلویزیون بوده و در نوع ب هم یخچال و تلویزیون مشترک است و سرویس بهداشتی و حمام هم در مدارس به طور مشترک بوده، اما در اتاق‌های ویژه و خانه‌های معلم اختصاصی است.

بداغی با اشاره به وجود ۶ خانه معلم در استان اعلام کرد: بیشترین تعداد اتاق‌ها با ۵۹۲ مورد در ناحیه یک همدان قرار داشته، ۳۹۵ مورد در ناحیه دو همدان و بقیه هم در سایر مناطق آموزش و پرورش واقع شده‌اند.

وی گفت: در صورت نیاز امکان پذیرش مسافر در خوابگاه‌، دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه هایی که مجهز به تجهیزات کافی و گرمایش مناسب هستند وجود دارد.

بداغی با بیان اینکه اولویت در پذیرش مسافر با فرهنگیان است، افزود: در صورت داشتن ظرفیت امکان پذیرش کارکنان لشکری و کشوری و افراد عادی هم وجود دارد و هزینه‌ها بر اساس جدول تعرفه از هر قشر درافت می‌شود.

وی اعلام کرد: پس از پایان ثبت‌نام اینترنتی، پذیرش حضوری از ۲۵ اسفند در خانه‌های معلم و خوابگاه‌ها و مراکزی که دانش آموز ندارد و از ۲۹ اسفند در مدارس آغاز شده و تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

بداغی از پذیرش ۱۷۰ هزار نفرروز مسافر در نوروز ۹۷ خبر داد و گفت: ۹۰ درصد این افراد را فرهنگیان تشکیل می‌دهند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *